قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 4319
بازدید کل : 180904
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مراحل بیشتر ، دشمنان بیشتر و اسلحه های بیشتر …. بهترین بازی سبک مانستر شوتینگ را هم اکنون دانلود کنید !

Monster Shooter: The Lost Levels یک بازی بسیار زیباست که برای اندروید طراحی شده است و در آن می بایست بچه گربه ملوس را از شر دشمنان بسیاری که زندگی او را تهدید می کنند نجات دهید . تمام آنچه نیاز دارید برای نابود سازی بیگانگان به کار برید . سلاح های خود را ارتقا بخشیده و سبک انجام بازی خود را برای به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا بهبود بخشید .

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:10 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به موتور سواری علاقه مندید ؟ به انجام حرکات نمایش با موتورکراس چه طور ؟
RED BULL X-FIGHTERS 2012 یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده می باشد که در آن می بایست به نمایش درآوردن حرکات نمایش ، همانند حرفه ای های این رشته هیجان انگیز برای خود امتیاز کسب کنید . موتورکراس خود را انتخاب کرده و آن را مطابق به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید و به مسابقات RED BULL بروید !

کنترلر های این بازی بسیار جذاب و البته نوین می باشد . به طور مثال شما می توانید با کشیدن gesture بر روی صفحه ، حرکات مورد نظر خود را با بیشترین انعطاف پذیری به نمایش در آورید . برای شتاب دادن به موتور خود نیز کافیست دکمه Skull را فشار دهید .

 و..


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ سید حامد جلالی ]

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:7 ] [ سید حامد جلالی ]

NEED FOR SPEED Shift v1.0

سال ها است که Need for speed نسخه هایی از بازی را منتشر کرده است و همه میدانیم که بازی های کمپانی شرکت EA پرطرفدار هستند.در این جا یک بازی بسیار هیجانی از طرف شرکت EA منتشر شده است. در این بازی تمامی ماشین ها بسیار با کیفیت است. این بازی دارای سنسور بوده و شما میتوانید با سنسور گوشی خود این بازی را انجام دهید.شما باید سعی کنید تا با اول شدن در مسابقات بر مقدار پول خود بیفزایید

لینک دانلود با حجم ۱۰۰ مگابایت در ادامه مطلب


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 14 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/9.3/ssx3.jpg

بازی سیمبیان

Snowboard Super Extreme 3 بازی فوق العاده گرافیک بالا و جذاب میباشد که در موضوع اسکیت سواری در کوهستان توسط شرکت EA طراحی شده است . شما در این بازی باید از مسیر های که در مراحل مشخص می شود عبور کنید . این بازی به صورت HD بوده و قابل نصب بروی گوشی های smartphones با قابلیت سه بعدی و سیمبیان 3 و سری 60 ورژن 5 می باشد .


دانلود پایین تر در همین صفحه

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک

 

و....


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:13 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/12.5/transform.jpg

بازی سیمبیان

Transformers Dark of The Moon نام بازی هیجانی با گرافیک HD در گوشی های سیمبیان می باشد. داستان بازی براساس قسمت جدید فیلم Transformers یعنی "تاریکی ماه" پیش می رود. در این بازی شما می بایست در 13 مرحله با دشمنان خود بجنگید و انها را نابود کنید. این بازی بروی گوشی های سیمبیان 3 قابل نصب است.

 

دانلود نسخه 6.0 در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک , دو , سه

 

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:11 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی سه بعدی آندروید بصورت اکشن با گیم پلی جذاب Frontline Commando که زیبایی های آن شما را حیرت زده خواهد کرد.
شما در شهری متروک هستید و شهر پر از دشمنان شما تکاور حرفه هستید با سلاح های کشنده همه و همه قصد دارند شما را نابود کنند اما شما باید بر آنها غلبه کنید.رگبار خود را به کار اندازید و اگر دوست داشتید از سلاح های انفجاری استفاده کنید آن هم با مهمات بینهایت که یکی از ویژگی های بازی می باشد.بازی کماندو یکی از زیباترین بازی های اچ دی اندروید می باشد که می توانید از سایت یک موبایل دانلود نمایید.
 
بازی آندروید با گرافیک HD - تکاور خط مقدم Frontline Commando v1.0.2 android
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:37 ] [ سید حامد جلالی ]
راهزن شوید در بازی Guns n Glory v1.7.0  که جزو پرفروش ترین بازی های آندروید نیز بوده است.اما شما لازم نیست در سایت یک موبایل پولی بپردازید و می توانید این بازی را بصورت رایگان مانند همیشه دانلود کنید و از آندروید خود لذت ببرید.
در بازی افتخار اسلحه شما در راه هایی که کاروان ها و تجار از آنها عبور میکنند مخفی می شوید و در موقعیت مناسب به آنها حمله می کنید و طلا و جواهرات و پول جمع آوری میکنید.اما این تمام ماجرا نیست و شما باید محموله های مهم را شناسایی کنید و به آنها حمله کنید.با رد کردن مراحل می توانید از پول کسب کرده راهزن ها و اشخاص و جاده های جدیدی را باز کنید تا لذت بازی  دوچندان شود.
در ورژن جدید این بازی فوق العاده ۱۰ نقشه جدید در بیابان های نوادا ، ۱۰ نقشه جدید در سرمای آلاسکا اضافه شده است!  ۴ نوع گانگستر جدیدبا ویژگی های نو و سازگاری با نسخه های جدیدتر اندروید هم دیگر ویژگی های این نسخه به شمار می آید!

بازی آندروید Guns n Glory v1.7.0 افتخار اسلحه

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی روح کرافت Soul Craft THD v0.5.6 فرشتگان و شیاطین در آستانه راز زندگی هستند.پیمان آخرالزمان به در دنیا که در این بازی باید با شیاطین مبارزه نمایید.این بازی برروی گوشی های آندروید قابل نصب می باشد.

دانلود بازی روح کرافت برای آندروید SoulCraft THD v0.5.6

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای یک حفاری تاریخی در عمق زمین آماده باشید . در این بازی شما باید برای کسب شهرت و ثروت راه خود را در غارها و معادن رها شده و متروکه در پیش بگیرید . و درطول مرحل بازی با جمع آوری اجسام قیمتی برای خود امتیاز کسب کنید . Gem Miner 2 دارای گرافیک پر رنگ لعاب HD است و در طول این بازی باید از عهده مدیریت معادن و غارهای بزرگ بر بیایید . بازی دارای چند درجه سختی متفاوت می باشد و در حالت های مختلقی صورت می گیرد که خود بر جذابیت بازی افزوده. شما دوستان عزیز میتوانید Gem Miner 2 را به صورت رایگان از اندرویدها – پایگاه تخصصی اندروید دریافت نمایید.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:35 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Counter Strike Portable 1.35

دانلود بازی فوق العاده جذاب و معروف Counter Strike Portable 1.35 آندروید

Counter Strike Portable 1.35 نام بازی فوق العاده جذاب و معروفی است که قطعا بسیاری از شما دوستان با آن آشنایی دارید و این بار می توانید این بازی زیبا را در گوشی های آندروید خود تجربه کنید که امید است از آن لذت کافی ببرید..

و..


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:34 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار Bob Burnquist's Dreamland 1.0

دانلود بازی بسیار جذاب و هیجانی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 آندروید

اگر بازی های اسکیت برد را دوست دارید حتما بازی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 را تجربه کنید ، این بازی بسیار زیبا که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است در آن باب و اسکیت بوردش در سرزمین جادویی مشغول اسکیت است و شما باید با کنترل آن سکه ها را دریافت و امتیازهای لازم را جمع آوری کنید ، این بازی دارای 600 مرحله بسیار جذاب و هیجانی است و شما هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از سایت پی سی دی دانلود نمایید

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:33 ] [ سید حامد جلالی ]

HeavenHell بازی زیبای HeavenHell v1.2.0 که برای شما در آندروید موبایل تهیه کرده ایم یک بازی پازل است که بر پایه علم فیزیک و دارای مراحل بالا و سخت میباشد که ذهن شما را در گیر خود میکند شما در این بازی با جمع اوری الماس های بازی به تغییر شکل شیطان به فرشته کمک میکنید.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:9 ] [ سید حامد جلالی ]

Run-Like-Hell!-v1

تصور کنید که شما در یک جزیره ناشناخته گیر کرده اید که درآن قبایل محلی شما را برای ناهار شدن هدف قرار داده اند شما چه میکنید دست به فرار از جهنمی که برای شما ایجاد شده است میزنید و در پی فرارتان در بازی از مکان هایی عجیب را مشاهده میکنید که تا کنون ندیده اید. بازی Run Like Hell! v1.0 از سایت آندروید موبایل برای شما بازدید کننده عزیز

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:8 ] [ سید حامد جلالی ]

seal1 بازی سرگرم کننده HungrySeal v1.0.0

گوشی خود را به چپ و راست حرکت دهید تا راحت تر بتوانید ماهی ها را صید کنید. در بازی HungrySeal، شما گرسنه هستید و باید با صید ماهی ها، جان خود را نجات دهید. در هر مرحله، هر تعداد ماهی که بگیرید به همان نسبت امتیاز خواهید گرفت و به مرحله بعد صعود خواهید کرد.

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:7 ] [ سید حامد جلالی ]

Turkey-Season امروز در آندروید موبایل قصد معرفی بازی سرگرم کننده Turkey Season v1.1.2 را داریم که نباید بگذارید حتی یک بوقلمون از دستتان فرار کند نسخه جدید بازی Turkey Season که شما به شکار بوقلمون ها میروید با استفاده از اسحله ها و مهماتتان که این اجازه را دارید انها را ارتقا دهید و به بقلمونها امان ندهید .

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ سید حامد جلالی ]

paper1 بازی سرگرم کننده Paper Racing v1.0.7

Paper Racing یک بازی رقابتی برای اندروید می باشد که باعث میشود شما و دوستانتان، سرگرم شوید. در این بازی ، سرعت عمل هرکس بیشتر باشد برنده خواهد شد. هدف شما در این بازی، زودتر تمام کردن دستمال ها می باشد. به طوری که باید با گرفتن و کشیدن مداوم، بازی را با زمان مناسب به پایان برسانید.

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ سید حامد جلالی ]

snake1 بازی سرگرم کننده Snakes Ladders v1.6

به جرات میتوان گفت کمتر کسی در ایران، با بازی مارپله آشنایی ندارد. بازی سرگرم کننده ای که اکثر ما در دوران کودکی با دوستان خود، اوقات فراغت را با بازی مارپله پر میکردیم. اکنون Snakes Ladders این بازی را در اندروید مهیا کرده است. قابلیت بازی ۱، ۲ و چند نفره از ویژگی های Snakes Ladders می باشد.

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:40 ] [ سید حامد جلالی ]

tennis1 بازی مهیج World Cup Table Tennis v1.82

World Cup Table Tennis یک بازی پینگ پونگ (یا همان تنیس روی میز) مهیج و کاملا سه بعدی می باشد. این بازی با گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی، و همچنین داشتن  مراحل بی نهایت جذاب و نفس گیر، شما را شگفت زده خواهد کرد. میتوانید ۱۰ تیم از تیم های دنیا را (به جز ایران) برای مسابقه های خود انتخاب کنید.

 

و.....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:37 ] [ سید حامد جلالی ]

gold11 بازی مهیج Mine Gold 2 v1.1.7

در بازی جذاب Mine Gold 2 شما باید با تمرکز و دقت طناب خود را به سمت تکه های طلا و الماس نشانه گرفته، به پایین ببرید و آنها را جمع آوری کنید. شما با جمع کردن طلا و الماس پول بدست می آورید، سپس می توانید خرید کنید و امکانات خود را ارتقا دهید. این بازی جذاب ابتدا در قالب فلش ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد و اکنون این بازی به سیستم عامل بی رقیب آندروید راه یافته است.

 

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:33 ] [ سید حامد جلالی ]

fight1 بازی زیبای Fight Game: Heroes v1.1.0

روزانه هزاران نفر در درگیری های خیابانی کشته می شوند. شما باید دسته گنگستری خودتان را از میان سخت ترین گروه سربازان خیابانی تشکیل بدهید و با کتک زدن تبهکاران پول بدست آورید. در بازی Fight Game : Heroes شما باید سعی کنید زنده بمانید و رشد کنید، در محله های خطرناک باید قبل از اینکه آنها شما را بکشند، تبهکاران خطرناک را از بین ببرید. تبهکارانی که فقط برای پول زندگی میکنند.

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:18 ] [ سید حامد جلالی ]

deathly1 بازی زیبای Death Rally v1.00

Death Rally گیم پلی شبیه به بازی کراش دارد. ماشین ها در طول مسیر با یکدیگر مسابقه میدهند و در صورت عقب افتادن از رقیبان، از سلاح ها و موشک هایی استفاده میکنند تا حریفان را از میدان به در کنند. در هر مسابقه ای بنا به مقامی که کسب کردید، میتوانید ماشین خود را مجهز تر کنید.

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:11 ] [ سید حامد جلالی ]

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ وبالاتر

اسلحه خود را انتخاب کنید و قدم در راه قهرمانی بردارید . هرچیزی که بر سر راهتان می آید را نابود سازید .
بیگانگان سیاره زمین را تسخیر کرده اند و این وظیفه شماست که به خاطر بشریت از وجود آن دفاع نمایید .

One Epic Game با گرافیک خارق العاده خود و همچنین تم زیبایی که دارد و با توجه به ارایه اولین نسخه آن ، حتما در آینده ای نه چندان دور  عناوین بسیاری در رده بهترین بازی های اندرویدی دریافت خواهد نمود .

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:9 ] [ سید حامد جلالی ]
یکی از بهترین بازی های هفته تولید شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی Fruit Ninja را در گوشی خود داشته باشید. کت و شلوار خود را بپوشید و از جت سواری لذت ببرید و در این راه باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راهتان باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید.
 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:0 ] [ سید حامد جلالی ]
در این ارسال برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی زیبای اندروید را اماده کرده ایم. نام این بازی Shine Runner می باشد. شما در بازی می بایست در آب دریا    را به پایان براسانید. امیدواریم از این بازی راضی باشید.حرکت کرده و ماموریت بازی

   


ادامه مطلب ....
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:59 ] [ سید حامد جلالی ]
 
 
 
بازی فوق العاده زیبای Assassin Creed برای گوشی های آندروید این بار نسخه ی HD . بازی Assassin Creed از نظر گیمر ها بهترین بازی قرن میباشد زیرا که در سال 2007 که عرضه شد تا اون سال چنین بازی به بازار نیومده بود و رونمایی نشده بود قبل از اون بازی 8days بود که گرافیکی فوق العاده ای داشت که فکر میکنم در سال 2005 رو نمایی شد به علت نبود بودجه بازی نصفه کاره رها شد . اما assassin creed که در پلتروم های Xbox . PS3 . PC از شرکت Ubisoft میاد یک بازی در یک سبک جدید است . hidden knife یا همان خنجر پنهان شده در دستان Altair یا Edzio تا به حال کسی به چشم ندیده بود . و برای همه جالب بود که این بازی چگونه از خنجر ها استفاده میکنه . به تازگی نسخه جدید این بازی به نام Revelation عرضه بازار شد که یک انقلابی در داستان بازی Assassin Creed کرد و این بازی را در اوج خود با شخصیت محبوب Altair و Edzio به پایان رساند . آلتایر که یک شخصیت بسیار محبوب است و بنیان گذار گروه Assassin میباشد در اوج حکومتش میمیرد و منتظر Edzio یا اژداد خود میماند تا به راز ها و قدرت سیب یا همان گوی طلایی پی برده و از آن استفاده مفید کنند . بعضی ها بر این باورند که نسخه بعدی Desmond باشه و آینده را نجات بدهد زیرا که آخر این نسخه آینده و نشون میده که زلزله میاد همون چیزی که Desmond در Assassin creed 1 دیده بود . امروز برای شما نسخه ی آندروید را آماده کردیم که امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.
 
 
 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:59 ] [ سید حامد جلالی ]
 
 
بازی فوق العاده زیبا و جذاب و جنگی Modern Combat برای گوشی های آندروید . این بازی از گرافیک و مراحل زیبا براخوردار است . گرافیک این بازی همانطور که میبینید بسیار جذب کننده است . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببید.
 
 
 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:58 ] [ سید حامد جلالی ]

 

Symbian 3 آخرین ویرایشی است که در حال حاضر برای سیستم عامل محبوب نوکیا با برند سیمبین ارایه شده است و این شرکت در ساخت جدیدترین گوشی های هوشمند خود نظیر مدل های N8 , C6 , C7 , E7 از آن استفاده می کند . این سیستم عامل با توجه قابلیت های منحصر به فردی که دارد نتوانسته است آنگونه که باید و شاید بین کاربران خود را جا کند چرا که در کنار رقیبان قدرتمند خود نظیر ویندوز فون ، اندروید و آی او اس از برنامه ها و بازی های کمتری برخوردار است . از این رو بسیاری از افرادی که این مدل گوشی ها را خریداری نموده اند به دلیل کم بودن تعداد برنامه های جانبی تا حدودی از خرید خود پشیمان گشته اند .
این مجموعه که از بازی های HD ارایه شده برای سیمبین ۳ تشکیل شده است می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کرده و لحظات شیرینی را خلق نماید . سعی بر آن بوده است که جدیدترین بازی ها و البته پرطرفدارترین هایشان در این مجموعه قرار گیرد تا باعث جلب رضایت هر چه بیشتری کاربران فوردانلودز شود . نکته قابل توجه ساین بودن بازی های مجموعه می باشد و این بدین معنی است که هنگام نصب با خطای Certificate مواجه نخواهید شد .



ادامه مطلب ....

[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:30 ] [ سید حامد جلالی ]
 
Symbian 3 آخرین ویرایشی است که در حال حاضر برای سیستم عامل محبوب نوکیا با برند سیمبین ارایه شده است و این شرکت در ساخت جدیدترین گوشی های هوشمند خود نظیر مدل های N8 , C6 , C7 , E7 از آن استفاده می کند . این سیستم عامل با توجه قابلیت های منحصر به فردی که دارد نتوانسته است آنگونه که باید و شاید بین کاربران خود را جا کند چرا که در کنار رقیبان قدرتمند خود نظیر ویندوز فون ، اندروید و آی او اس از برنامه ها و بازی های کمتری برخوردار است . از این رو بسیاری از افرادی که این مدل گوشی ها را خریداری نموده اند به دلیل کم بودن تعداد برنامه های جانبی تا حدودی از خرید خود پشیمان گشته اند .
این مجموعه که از بازی های HD ارایه شده برای سیمبین ۳ تشکیل شده است می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کرده و لحظات شیرینی را خلق نماید . سعی بر آن بوده است که جدیدترین بازی ها و البته پرطرفدارترین هایشان در این مجموعه قرار گیرد تا باعث جلب رضایت هر چه بیشتری کاربران فوردانلودز شود . نکته قابل توجه ساین بودن بازی های مجموعه می باشد و این بدین معنی است که هنگام نصب با خطای Certificate مواجه نخواهید شد .


 

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:23 ] [ سید حامد جلالی ]

symbian-3-HD-Games

Symbian 3 آخرین ویرایشی است که در حال حاضر برای سیستم عامل محبوب نوکیا با برند سیمبین ارایه شده است و این شرکت در ساخت جدیدترین گوشی های هوشمند خود نظیر مدل های N8 , C6 , C7 , E7 از آن استفاده می کند . این سیستم عامل با توجه قابلیت های منحصر به فردی که دارد نتوانسته است آنگونه که باید و شاید بین کاربران خود را جا کند چرا که در کنار رقیبان قدرتمند خود نظیر ویندوز فون ، اندروید و آی او اس از برنامه ها و بازی های کمتری برخوردار است . از این رو بسیاری از افرادی که این مدل گوشی ها را خریداری نموده اند به دلیل کم بودن تعداد برنامه های جانبی تا حدودی از خرید خود پشیمان گشته اند .

 

وب سایت دانلود کده با درک صحیح این موضوع چندی پیش مجموعه ای اپلیکیشن ها و بازیهای ارایه شده برای Symbian 3 را به طور انحصاری و برای اولین بار در سراسر وب منتشر نمود که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت . از این رو بر آن شدیم تا برای برطرف کردن نیازهایی که برای این سیستم عامل وجود دارد بار دیگر مجموعه ای دیگر را منتشر سازیم که نتیجه ی آن پیش رویتان قرار دارد .

 

کالکشن پیش که از بازی های HD ارایه شده برای سیمبین ۳ تشکیل شده است می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کرده و لحظات شیرینی را خلق نماید . سعی بر آن بوده است که جدیدترین بازی ها و البته پرطرفدارترین هایشان در این مجموعه قرار گیرد تا باعث جلب رضایت هر چه بیشتری کاربران دانلود کده شود . نکته قابل توجه ساین بودن بازی های مجموعه می باشد و این بدین معنی است که هنگام نصب با خطای Certificate مواجه نخواهید شد .

 

در صورتی که اینترنت پرسرعت برای دانلود این مجموعه ارزشمند ندارید می توانید با کلیک بر روی لینک خرید پستی ، مجموعه بازی های HD سیمبین ۳ را به طور کامل بر روی یک DVD اوریجینال و شکیل با قیمت فقط ۴۵۰۰ تومان از سایت دانلود کده خریداری کرده و پس از دریافت درب منزل یا محل کار وجه را به مامور پست بپردازید .

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:20 ] [ سید حامد جلالی ]

great1 بازی شگفت انگیز Great Little War Game v1.1.1

Great Little War Game مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. فرماندهی نیروهای خود را به عهده بگیرید و با تاکتیک های جنگی مناسب، بر دشمنان خود پیروز شوید. جنگ های شما در زمین و هوا و داخل آب های آزاد ادامه خواهد داشت. باید با امتیازات به دست آمده برای خود نیروهای جدیدی به خدمت بگیرید و به میدان نبرد بفرستید. نوع انفجار ها، پرتاب موشک ها و مبارزه سربازان پیاده بر جذابیت بازی افزوده است.

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:1 ] [ سید حامد جلالی ]

street1 بازی مهیج StreetDrag 3D v1.0

اگر به بازی های هیجان انگیز و مسابقه ای و البته سه بعدی علاقه دارید پس بازی زیبا و فوق العاده StreetDrag 3D را پیشنهاد می کنیم. در این بازی زیبا و فوق العاده که شامل مدلهای  مختلف ماشین های مسابقه ای و مراحل مهیج است، می تواند یکی از سرگرمی های همیشگی شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های شاخص این بازی فوق العاده افکت های صوتی جذاب می باشد که شما را به فضای بازی نزدیک می کند.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ سید حامد جلالی ]

sprinke1 بازی جذاب Sprinkle v1.7.1

Sprinkle نام یکی از سرگرم کننده ترین و با کیفیت ترین بازی های اندروید می باشد. در این بازی باید تمام عوامل محیطی دست به دست هم دهند تا قطره های آب بتوانند خود را به آتش رسانده و آن را خاموش کنند. البته این عوامل محیطی، به فرمان شما خواهند بود. پس باید موانع و اجسام و همچنین زاویه پرتاب آب را طوری تعیین کنید که آب به روی آتش ریخته شود و آن را خاموش کند.

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

seal1 بازی سرگرم کننده HungrySeal v1.0.0

گوشی خود را به چپ و راست حرکت دهید تا راحت تر بتوانید ماهی ها را صید کنید. در بازی HungrySeal، شما گرسنه هستید و باید با صید ماهی ها، جان خود را نجات دهید. در هر مرحله، هر تعداد ماهی که بگیرید به همان نسبت امتیاز خواهید گرفت و به مرحله بعد صعود خواهید کرد.

 

 و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

water1 بازی مهیج WaterBall v1.01

WaterBall نام یکی از جدیدترین بازی های سبک شوتینگ (تیراندازی) برای اندروید می باشد. شما در این بازی باید با استفاده از فشار و قدرت آب، توپ های آهنی و پلاستیکی را از باغ دور نگه دارید. گل های داخل این باغ، بسیار ظریف و حساس هستند و با یک برخورد کوچک، به کلی نابود میشوند. پس خیلی مراقب باشید.

 

 

و....

ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

sparky1 بازی زیبای Sparky Vs Glutters v1.2

Sparky Vs Glutters، یک بازی زیبا و سرگرم کننده و جزء بازی های تمرکزی می باشد. Sparky شخصیت اصلی بازی است که حافظه خود را از دست داده و نمیداند اسمش چیست. باید به Sparky کمک کنید تا مرحله به مرحله، خاطراتش را بازیابی کند. Sparky Vs Glutters بیش از ۳۰۰ مرحله و ۱۲ بک گراند جذاب دارد.

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:55 ] [ سید حامد جلالی ]

titan1 بازی زیبای Titan Turret v1.7.02

اگر از سلاح های زمینی و تفنگ ها خسته شده اید پس بازی Titan Turret را امتحان کنید. تنها سلاح شما یک ضد هوایی قدرتمند خواهد بود. اسلحه ای که به محض شلیک شدن، هر چیزی را که بر سر راهش باشد در آسمان نابود میکند. در مراحل بازی Titan Turret، باید سعی کنید با نشانه گیری دقیق، دشمنان خود را با بمب قدرتمند خود نابود کنید.

 

 

و..

ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ سید حامد جلالی ]

dead1 بازی اکشن و ماجرایی Dead on Arrival v1.5

دو روز پیش در پارک ملی، یک بمب بسیار بزرگ و مخرب منفجر شد. مردم بیگناه زیادی کشته شدند و زخمی ها به بیمارستان منتقل شدند. بعد از پاکسازی محل، تحقیقات پیرامون موضوع شروع شد. وظیفه کشف این جنایت به عهده گروه ضربت افتاد که در بسیاری از ماموریت های مشکل، با موفقت به پایان رسانده بود. اما شخصی که هویت او نامعلوم است سعی دارد تا در کار گروه ضربت اختلال ایجاد کند …. با دانلود این بازی زیبا، همراه با گروه ضربت به کشف حقیقت ها بپیوندید و با خلافکاران و عاملان این جنایت بزرگ مبارزه کنید.

 

 و..


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ سید حامد جلالی ]

ice1 بازی زیبای Ice Runner v1.04

حتما سری انیمیشن های زیبای عصر یخبندان را دیده اید. یکی از موضوعات فرعی در این انیمیشن ها، داستان سنجاب بازیگوش و بلوط جادویی اوست. بلوطی که به هر نحو از دست این سنجاب فرار میکند. حالا باید در بازی Ice Runner همراه با این سنجاب بد اقبال، بدوید تا بالاخره در پایان، شاید به بلوط دست پیدا کردید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:51 ] [ سید حامد جلالی ]

racing1 بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی سیمبیان 3

دانلود مجموعه 33 بازی خارق العاده و کمیاب HD برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3

امروز با مجموعه 33 بازی خارق العاده و کمیاب HD برای گوشی های نوکیا سیستم عامل Symbian ^ 3 در خدمت شما دوسنان عزیز هستیم ، این مجموعه شامل زیباترین و بهترین بازی های این سیستم عامل می باشد که تا تاریخ Aguest 2011 منتشر شده و به صورت دانلود لینک های جداگانه قرار داده شده است ، تیم پی سی دی امیدوار است از این مجموعه بازی فوق العاده زیبا لذت ببرید

لیست بازی ها به شرح زیر است :

  1. Action Bowling
  2. Angry Birds
  3. Asphalt 4 HD
  4. Asphalt 5
  5. Asphalt 6 Adrenaline
  6. Assassins Creed Altairs Chronicles
  7. Burning Tires 3D
  8. Dungeon Hunter 2 HD Retail by trews
  9. Eternal Legacy
  10. Galaxy on Fire

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی آندروید

دانلود بازی بسیار زیبا و تخیلی Destroy Gunners SP / ICEBURN!! v2.0.0 آندروید

Destroy Gunners SP / ICEBURN!! v2.0.0 نام نسخه جدید بازی بسیار زیبا و تخیلی می باشد که در آن باید وارد جنگ ربات ها شوید یک بازی سه بعدی و سبک شلیک کننده اکشن که در آن باید با ربات خود که به جدیدترین سلاح ها و بمب ها مجهز است به جنگ دیگر ربات ها بپردازید نحوه پرتاب موشک ها، شلیک گلوله ها، صداهای انفجار بسیار جذاب و صحنه زیبای از هم پاشیدن ربات ها از ویژگی های این بازی زیبا می باشد ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان برای سیستم عامل آندروید دانلود نمایید


و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:35 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Acrobatic Rider v1.0

دانلود بازی هیجانی و فوق العاده زیبای Acrobatic Rider v1.0 آندروید

Acrobatic Rider v1.0 بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبای موتور کراس می باشد و شما در آن باید از روی تپه ها با شیب های بسیار زیاد پرش بزنید و امتیار کسب نمایید ، این بازی زیبا را می توانید برای سیستم عامل محبوب آندروید هم اکنون از سایت پی سی دی دانلود کنید

 و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Shadowgun v1.0.2

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Shadowgun v1.0.2 آندروید

Shadowgun v1.0.2 بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که در سال 2350 اتفاق می افتد و موجودات عجیبی به زمین حمله می کنند که جان اسلاند ماموریت می یابد که آنها از نابود سازد ، این بازی دارای گرافیک بسیار عالی بوده و دارای هیجان فوق العاده زیادی است که می توانید آن را برای سیستم عامل آندروید از سایت پی سی دی دانلود نمایید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Bird Land v1.1.0

دانلود بازی فوق العاده جذاب و پر طرفدار Bird Land v1.1.0 آندروید

Bird Land v1.1.0 نام بازی فوق العاده جذاب و پرطرفدار نگهداری از پرندگان می باشد که برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در این بازی شما باید از پرندگان بسیار زیبا و نایاب نگهداری کنید و مانع از منقرض شدن نسل آنها شوید ، شما باید با غذا دادن به موقع و نگهداری کامل کمک کنید که آنها با تولید مثل نسل خود را ادامه دهند ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی دانلود نمایید

 



 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت